Regulamin sklepu internetowego
-
- 1 Definicje
W Regulaminie poniższe terminy będą oznaczały:
- Formularz Zamówienia – formularz dostępny na stronie internetowej Sklepu, która umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia, w tym poprzez dodanie Produktu do Koszyka oraz określenie warunków Umowy;
- Klient – osoba, która dokonuje zakupu za pośrednictwem strony internetowej Sklepu na zasadach określonych w Regulaminie;
- Konsument – oznacza Klienta, który jest osobą fizyczną i zawiera Umowę niezwiązaną bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową;
- Plik – dostępny w Sklepie plik z treścią cyfrową, a w szczególności ebook, audiobook, videokurs;
- Produkt – Plik lub Usługa Konsultacyjna, będący przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą;
- Przedsiębiorca – Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej;
- Regulamin – ten regulamin;
- Sklep – sklep internetowy dostępny pdo adresem https://www.lovemyjob.pl/sklep/, gdzie oferowane są Produkty;
- Sprzedawca/ Administrator/ Love My Job Patrycja Polaczuk-Rutkowska prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Love My Job Patrycja Polaczuk-Rutkowska, numer NIP 9121774604, numer REGON: 522007720 z siedzibą ul. Niedźwiedzia 6, 55-002 Kamieniec Wrocławski;
- Zamówienie – oświadczenie woli składane za pośrednictwem Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą;
- Umowa– umowa sprzedaży zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, dotycząca Produktów oferowanych w Sklepie;
- Usługa Konsultacyjna – usługa polegająca na bezpośrednie przekazywanie przez Sprzedawcę Klientowi treści za pośrednictwem rozmowy prowadzonej przez komunikator internetowy lub inną formę zdalnego kontaktu.
- 2. Postanowienia ogólne
- Podmiotem prowadzącym Sklep internetowy jest Love My Job Patrycja Polaczuk-Rutkowska
- Regulamin Sklepu określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy oraz Klienta.
- Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą poprzez adres e-mail: sklep@lovemyjob.pl
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów oraz świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną. Za pośrednictwem Sklepu, Klient może dokonać zakupu Produktów dostępnych na stronie Sklepu.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Wszystkie ceny Produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto w polskich złotych.
- 3. Warunki korzystania ze Sklepu
- Klient, aby móc korzystać ze Sklepu, powinien spełnić następujące warunki minimalne:
- korzystać z urządzenia końcowego z dostępem do sieci Internet, oraz aktualną wersję przeglądarki internetowej np. Google Chrome, Opera, Mozzilla Firefox;
- posiadać aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);
- mieć włączoną obsługa plików cookies.
- Klient obowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze w szczególności poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i innych aspektów własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.
- 4. Usługi elektroniczne
- Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
- Korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się z momentem dodania przez Klienta pierwszego Produktu do elektronicznego Koszyka w Sklepie.
- Złożenie Zamówienia następuje po wypełnieniu Formularza Zamówienia i po kliknięciu na stronie Sklepu pola „Zamawiam i płacę” lub innego równoznacznego.
- 5. Warunki zawierania Umowy i płatność
- Zamówienia w Sklepie można składać przez siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.
- W Formularzu Zamówienia konieczne jest podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia. Dane te to: imię, nazwisko, NIP (jeśli dotyczy), adres e-mail.
- Klient składa Zamówienie poprzez dodanie Produktu do Koszyka.
- Po dodaniu Produktów do Koszyka Klienta ma możliwość weryfikacji dodanych do Koszyka Produktów, w tym ich ewentualnego usunięcia, dokonania zmiany. Na tym etapie Klient może powrócić do dokonywania dalszych zakupów lub przejść do opłacenia Zamówienia, klikając odpowiednie przyciski.
- Dostępną metodą płatności za Zamówienie jest przelew elektroniczny (przelew online) Wskazane metody opisane są na stronie Sklepu. Są także udostępniane Klientowi podczas składania Zamówienia.
- Po dokonaniu wyboru sposobu płatności i poinformowaniu Klienta o łącznej kwocie Zamówienia brutto, Klient składa Zamówienie klikając przycisk opatrzony słowami „Kupuję i płacę” lub innym równoważnym sformułowaniem.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest akceptacja Regulaminu, z którym Klient powinien uprzednio się zapoznać. W razie jakichkolwiek wątpliwości dotyczących Regulaminu, Klient może skontaktować się ze Sprzedawcą.
- Poprawne wypełnienie Formularzy Zamówienia potwierdzane jest ekranem zawierającym podsumowanie Zamówienia, a w przypadku wyboru płatności za pośrednictwem serwisu Przelewy24 również informację o numerze Zamówienia, wskazanym przez Klienta adresie e-mail, na który będą wysłane informacje dotyczące Zamówienia oraz Produktu.
- Płatność realizowana za pośrednictwem serwisu Przelewy24 i jest obsługiwana przez PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014.
- Płatności należy dokonać niezwłocznie po złożeniu Zamówienia.
- Z chwilą skutecznego dokonania płatności, między Klientem a Sprzedawcą zawarta zostaje Umowa w postaci umowy o dostarczenie treści cyfrowej w postaci wybranego przez Klienta Produktu. Następnie Klientowi zostaje wyświetlona strona z potwierdzeniem zakupu.
- Do Klienta wysyłana jest automatycznie wiadomość e-mail, w której znajduje się link pozwalający na ściągnięcie zakupionego Produktu, zawierająca potwierdzenie zakupu.
- 6. Produkt
- Produkt będący Plikiem stanowi treść cyfrową w rozumieniu art. 38 ustawy o prawach konsumenta.
- W ramach Umowy zawartej zgodnie z postanowieniami Regulaminu, Sprzedawca dostarcza Klientowi treść cyfrową w postaci zakupionego przez Klienta Pliku. W niektórych przypadkach na Produkt może składać się również Usługa Konsultacyjna.
- Do Klienta wysyłana jest automatycznie wiadomość e-mail, w której znajduje się link pozwalający na ściągnięcie zakupionego Pliku.
- Jeśli w opisie Produktu na stronie Sklepu wskazano inny termin dostawy Pliku, obowiązują zasady wskazane w opisie oferty.
- Sprzedawca nie świadczy na rzecz Klienta jakiejkolwiek dodatkowej pomocy przy z korzystaniu z Pliku. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności także z tytułu niespełnienia przez Klienta warunków technicznych przy korzystaniu z zakupionego Produktu.
- W przypadku zakupu Produktu obejmującego Usługę Konsultacyjną, Klient otrzymuje na swój adres e-mail wiadomość potwierdzającą jego zakup oraz instrukcje, co do sposobu umówienia ze Sprzedawcą detali Usługi Konsultacyjnej.
- Wszystkie Produkty odstępne w Sklepie podlegają ochronie prawno-autorskiej.
- 7. Odpowiedzialność za wady i odstąpienie od Umowy
- Obowiązkiem Sprzedawcy jest dostarczenie Klientowi Produktu wolnego od wad.
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
- Jeżeli Produkt ma wadę, Klient może:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy, w jakiej wartość Produktu z wadą pozostaje do wartości Produktu bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna;
- żądać wymiany Produktu na wolne od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Produkt na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.
- Jeżeli Klient jest Konsumentem może, zamiast zaproponowanego usunięcia wady, żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Produktu do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe, albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
- Klient może zgłaszać reklamacje drogą elektroniczną, telefoniczną lub też listownie.
- Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać opis reklamacji oraz dokument potwierdzający nabycie reklamowanej rzeczy w Sklepie. Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o dalszym postępowaniu.
- Klientowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni.
- W przypadku wyrażania przez Konsumenta zgody na rozpoczęcia świadczenia usługi dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i poinformowania go przez Sprzedawcę o utracie prawa do odstępowania od umowy, prawo do odstąpienia wygasa z chwilą rozpoczęcia pobierania Pliku. Jeżeli Konsument wyraził zgodę na automatyczne wysyłanie plików po ich zakupie na urządzenia mobilne traci on swoje uprawnienie do odstąpienia od umowy z chwilą dokonania i opłacenia zakupu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może przesłać emailem na adres Sprzedawcy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się umowę za niezawartą. Sprzedawca nie później niż w terminie 14 dni zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
- 8. Postanowienia dotyczące Przedsiębiorców – Konsumentów
- Przedsiębiorca prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą (niniejszy paragraf nie dotyczy spółek handlowych) jest objęty ochroną przewidzianą Ustawą o prawach konsumenta, pod warunkiem, że Umowa, którą zawiera ze Sprzedawcą, nie ma charakteru zawodowego.
- Osoba prowadząca działalność gospodarczą, o której mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu jest objęta ochroną wyłącznie w zakresie:
- niedozwolonych postanowień umownych — tzw. klauzul abuzywnych,
- odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu,
- prawa odstąpienie od umowy zawartej na odległość, zgodnie z pkt § 7 Regulaminu.
- Przedsiębiorca, o którym mowa w pkt 1 niniejszego paragrafu traci uprawnienia z tytułu ochrony konsumenckiej w przypadku, gdy Umowa, którą zawarł ze Sprzedawcą posiada charakter zawodowy, który jest weryfikowany na podstawie wpisu tego przedsiębiorcy w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, w szczególności wskazanych tam kodów Polskiej Klasyfikacji Działalności.
- 9. Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych Klienta jest Sprzedawca.
- Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies znajdują się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sprzedającego.
- 10. Postanowienia końcowe
- Prawem właściwym dla Umowy pomiędzy Klientem a Sprzedawcą jest prawo polskie.
- Wszelkie spory związane z realizacją Umowy będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
- Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim w Katowicach, ul. Brata Alberta 4, 40-951 Katowice. Więcej informacji znajduje się na stronie http://uokik.gov.pl. Klient ma też prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Umowy.
- Regulamin obowiązuje od dnia publikacji na stronie internetowej Sklepu.
- Postanowienia Regulaminu nie wyłączają możliwości powoływania się przez Klientów na bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa regulujące ochronę praw konsumentów.